WhatsApp Messenger: Android + iPhone + Nokia + BlackBerry


Hey,  I just downloaded WhatsApp Messenger on my Android.  It is a Smartphone Messenger which replaces SMS. This app even lets me send pictures, video and other multi-media!  WhatsApp Messenger is available for Android, iPhone, Nokia and BlackBerry and there is no PIN or username to remember – it works just like SMS and uses your internet data plan.  Get it now from http://www.whatsapp.com/download/ and say good-bye to SMS.

About dhahnd371

I'm an Introvert boy. I like Science and Science fiction, I also like photography, blogging, gadget and many others.

Posted on 22 Mei 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 18 Komentar.

  1. waaaaaaahhhhhh jadi ini yang dinamakan Whatsapp!*pura2 bego’* kira2 bisa ga dipasang di Nokia 1100 gue????

  2. uda ada nih tp lom d pasang..
    Trus paling new v brpa skrng yah??

  3. kira” law d psang d hp cina bsa g’ min…!!??

  4. Nice

  5. kira bsa gk ya d pasang di samsung. GT_C3520

  6. q bingung, n aku s0k twu entahlah gmana nch slnjtx.

  7. klw dowlod washapp pke hp nokia 200 ,bz g si
    klw bz gmn cry

    • Masbrow, nanya nih, kr’kr d whatsapp bisa nggk bnt in maS bro cari tmn ngbrl di surel,

    • Buat sarycytra .’ky ny nokia 200 bkn adroid deh, yg aplikasinya tak mendkng bt whatsapp, oc.,! Masbrow pnya usul nihc gmna klau hpnya dtkr kan aja ma yg android, masbrow jamin 100.99% ntr psti bs dwnload whatsapp. Gimne.. Masuk akal ndak ide&saran dri masbrow. Dah tak prlu psing lagi..oc…!!!

    • Saricytra, masih aktiv nongkrong di blok surelkah’blh kenalan nggk masbrow, spa tau bisa serr pengalmn n tkr waWsn.

  8. Masbrow cari alamat email kawan mas brow di blok / di facebook/di twit tak jga ktm gimana nihc bantu in masbro dong sobt SUREL.’ bagi yg bsa bnt entr masbrow ksh hadiah dehc.

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: